#1 Skrevet Desember 8, 2011 Har kjøpt meg en C5 avant(2.4) fra 2000 og har diverse spørsmål angående bilen. 1. Er det mulig å bytte ut det nedre ulakkerte dekselet på bakfangeren med et etter faceliften for å få synlig eksos(høyre/venstre) Jeg er klar over at det krever noe ombygging av eksosanlegget. (bilde) 2. Vil de nedre dørlistene fra C5(4.2, s6 og rs6) passe mine dører? 3. Bilen har idag sort skinn. Men jeg skulle gjerne byttet ut forsetene med sportsseter. Kan man bruke setene fra alle C5 biler? (inkl s6 og rs6) Eventuelt andre audier også? Håper på hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2011 Hei 1: Nei, dette hadde jeg en runde på møller med med min gamle A6. Du må bytte hele fangeren, eller lage hull selv. Hør med en høgger angående fanger. På A6'en min kjøpte jeg noen stusser, og satt de på slik at de stakk ut under fangeren, du kan kikke innom prosjekt tråden i signaturen min for bilder. 2: Du kan bruke dørlister ifra S6. Her er delenr på S6 listene: 4B3 853 959 4B3 853 960 4B3 853 969 4B3 853 970 3: Ja, men pass på om du har airbag og varme idag, evt el.seter, så blir det mye pes om de nye ikke har dette. Utenom det skal det meste passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2011 Det må være en av de beste, mest detaljerte trådene jeg har lest i hvertfall. Utrolig morro! Mye jeg får bruk for der gitt! Vil en fanger etter faceliften gå rett på bilen, så lenge den ikke er bredda(s6, 4.2, rs6) Jeg fatter ikke at den nedre plastikken på fangeren ikke skal passe omhverandre før/etter facelift. Ser jo helt likt ut. Var bilen din hellakkert helt ned når du kjøpte den? Planen i første omgang blir å få bilen hellakkert, ettermontert cruisekontroll, bytte forsetene til sportskinn, dobbel eksos, s6 lister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2011 Det må være en av de beste, mest detaljerte trådene jeg har lest i hvertfall. Utrolig morro! Mye jeg får bruk for der gitt! Vil en fanger etter faceliften gå rett på bilen, så lenge den ikke er bredda(s6, 4.2, rs6) Jeg fatter ikke at den nedre plastikken på fangeren ikke skal passe omhverandre før/etter facelift. Ser jo helt likt ut. Var bilen din hellakkert helt ned når du kjøpte den? Planen i første omgang blir å få bilen hellakkert, ettermontert cruisekontroll, bytte forsetene til sportskinn, dobbel eksos, s6 lister Takk Jeg tror en facelift fanger går rett på ja. Ja, det var den, den var det ifra fabrikk Har du funnet tråden om cruise control her inne? Ligger vel i DIY avd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2011 Hei; Ja, jeg fant tråden om crusecontrol her, men husker ikke hvor.... En av våre "medlemsvenner" Sondre Hugaas driver et firma bla. med dette. Link vedlagt. Mvh Lars Chr. Dahl http://www.bilkomponenter.no/product...cruise-control 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2011 Jeg håper og tror at den nedre fanger leppa går om hverandre på facelift fanger! Har veldig lyst til å få tak i en facelift fanger og deretter sette på s6 leppe. Bildene er av 2002 modeller begge to. En standard leppe og en s6. Syns jo det ser ut som at dette skal la seg gjøre. De har jo også egne delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2011 Mulig de går om hverandre Skal du prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2011 Skal dobbelsjekke litt mer først. Syns jo at den s6 leppa er mye råere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2012 Heisan fant du noen delenr på disse fanger-leppene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...