#1 Skrevet Desember 8, 2011 (endret) Syns at bilen min bruker mye bensin ? Hva kan fororsake dette? Er en a4 1.8t q b7 . Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2011 Hvis du slutter å sladde overalt så skal du ratt se forbruket går ned. Fra spøk til revolver. Lambda eller LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2011 bensinfilter,plugger,luftfilter,olje...lenge siden sist dette ble byttet?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2011 Hvor mye mer er det bilen bruker da? Har mye å si hvordan dekk det er på bilen og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2011 dette er ikke pga. at jeg kjører med vinterhjul eller noe sånnt ass. her en søndag satt jeg meg i bilen og da viste den 250km i fis. etter et par småturer rundt i notodden -(da mener jeg småturer) så er den ned i 110km i fis... når jeg leser av i fis så ligger den ofte på 8.1 til 10 noen få ganger. dvs. 1l- 1.2 l på mila... men dekktrykk da sjekket det? har faktisk en del og si. + og står bilen og mye på tomgang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2011 Sjekket feilkoder? Deffekt Lambdasensor fører ofte til økt forbruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2011 småkjøring er mere bensinforbruk. Ta en skikkelig langtur med bilen, bytt olje og plugger. Dyserens kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...