#1 Skrevet April 6, 2005 Hvem er med?? Cruising og alt det som skal til!! Jo flere vi blir, jo bedre! Vi kan for eksempel samles på Otta å kjøre kolonne nedover til Lillehammer, noe som kan bli grisefett dersom vi blir en del biler!! Dato må vi bli enige om, er meldt noe regn nå framover, er vel best å ta det i en helg slik at det kan bli litt pilsing også! Det hadde vært fint å fått noen opprop fra de som vil være med i nærmeste framtid! slik at jeg kan få telt opp alle og få noe organisering av dette Les mer på Bilforumet http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70791 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2005 Ja Ja. Får bli med jeg da siden det ikke er andre som svarer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2005 Så fremt at eg har fått att bilen fra lakkering..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2005 Så fremt at eg har fått att bilen fra lakkering..... Driver med mye rart du også . Hva er det som lakkeres nå ? Bilen min står på bukker den nå, senking pågår. S4 Allroad er ikke kult ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2005 får ikke blitt med på noe i år des. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2005 Driver med mye rart du også . Hva er det som lakkeres nå ? Bilen min står på bukker den nå, senking pågår. S4 Allroad er ikke kult ! Etter eit heller ublidt møte med eit autovern på veg heimatt fra juleferie så må eg lakke ein del, pluss at det er litt anna småteri som skal lakkes... Men bilen blir ikkje lakka heilt ned.. Må jo ha svart kant nederst.. Det er jo ikkje allroad du køyrer nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2005 Er du klar du a Morten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2005 Er du klar du a Morten ? jeg?...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 10, 2005 Hvem er med??Cruising og alt det som skal til!! Jo flere vi blir, jo bedre! Vi kan for eksempel samles på Otta å kjøre kolonne nedover til Lillehammer, noe som kan bli grisefett dersom vi blir en del biler!! Dato må vi bli enige om, er meldt noe regn nå framover, er vel best å ta det i en helg slik at det kan bli litt pilsing også! Det hadde vært fint å fått noen opprop fra de som vil være med i nærmeste framtid! slik at jeg kan få telt opp alle og få noe organisering av dette Les mer på Bilforumet http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70791 Ta å fix no råning på Lillehammer da så tar jeg turen oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 10, 2005 Ta å fix no råning på Lillehammer da så tar jeg turen oppover skulle ha hatt en dag hvor MANGE samles, tror lillehammer har norges rekord i å "line opp" på mobil foresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 10, 2005 skulle ha hatt en dag hvor MANGE samles, tror lillehammer har norges rekord i å "line opp" på mobil foresten De siste gangene jeg har vært på lillehammer har det vært tragisk dødt der men....... Blir vel med på denne cruisinga jeg også.. ikke i vag men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 16, 2005 Ja Ja. Får bli med jeg da siden det ikke er andre som svarer. Blir ikke med alike vell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2005 Ta å fix no råning på Lillehammer da så tar jeg turen oppover Er råning der hele tiden.... Men mest fredag og lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...