#1 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg lurer på om det blir noe Våler treff på snø, jeg synes det var kjempe morro der sist. Men oppmøtet kunne ha vært bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2011 Blir det treff kommer eg hvertfall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg er med! Var megamorro sist Litt lite folk ja, men vi som var der fikk da bila våres i Treff-punkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2011 da kommer jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg er lett med på dette ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 9, 2011 I'm in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2011 count me in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2011 jeg og ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 9, 2011 Nå har jeg 4x4 igjen så jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 9, 2011 jeg er LETT med! syncro power!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 10, 2011 Hvordan var dette i fjor med dekk? Piggdekk lov, men ikke ispigg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2011 hadde vært kult om det ble treff er autofil treff 21 januar lov med 3mm utstikk av piggdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 10, 2011 hadde vært kult om det ble treff er autofil treff 21 januar lov med 3mm utstikk av piggdekk Synd jeg får igjen lappen den 30 januar da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 10, 2011 Jeg er med! Var megamorro sist Litt lite folk ja, men vi som var der fikk da bila våres i Treff-punkt Ja kjempemorro med bilder i treff-punkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 10, 2011 Hvordan var dette i fjor med dekk? Piggdekk lov, men ikke ispigg? Ikke lov med ispigg nei, jeg kjørte værtfall med vanlige piggdekk og det funka fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 11, 2011 Er det kjøring hele helgen eller bare for 1 dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 11, 2011 Dersom det er stor interesse for et "vinter-våler-treff", er vel det en kjempeanledning for lokallagene i distriktet å samarbeide om (?). Så vidt jeg vet er det ellers ganske stor aktivitet i "Mjøsa-gruppen", Solør-området har nettopp etablert et lokallagsstyre, så her er det mye som tyder på at det er "ressurser" på plass til å klare å arraangere noe en lørdag på nyåret f eks. Det er sannsynlig at det er ganske mange som ikke vil reise såpass langt som Funäsdalen, så deltagelsen kan bli ganske stor på Våler også. Det kan jo kanskje velges en annen dato enn Funâsdal-helgen også. Lykke til ! Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 11, 2011 Våler treff hadde vært awesome! Sist jeg kjørte der på snø, var med lastebiler og buss! Busser kan fint ligge sidelengs rundt der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 11, 2011 Høres ut som en bra ide` John! Ikke alle som det passer for i Funäs, og at det ligger sentralt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 11, 2011 må få det til tidligere i år da :-) var jo asfalt store deler a banen før kl ett på dagen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 11, 2011 Snakket akkurat med Bjørn Badowski pga årsmøtet. Jan André Tærud er banekjøringsmann, og Ole Opsahl er og valgt inn, ergo har man to ryddige personer med egeninteresse som kanskje kunne ta dialogen med Våler. Da ordne at en større bane er pakket med ising/vanning og lastebilkomprimert. Jeg tror fort dette kunne vært ønsket som årlig event sammen med sommerstreff og Funäs, men alt til sin kost-nytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2011 Dette er allerede på blokka Ola, men vi legger ikke ut ubekreftet info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 12, 2011 Håper vi får til dette, men ikke så sent som forrige gang(mars?) Men etter 30 Januar!! Da får jeg igjen lappen, ble litt banekjøring på veien her sent i sommer, ikke lurt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 12, 2011 Dette er allerede på blokka Ola, men vi legger ikke ut ubekreftet info. Det er jo helt greit det, men litt generelle tips må jo være greit å dele til medlemsmassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...