#76 Skrevet Januar 25, 2012 Det kommer utfyllende info i ny trefftråd; men ja, du må være medlem, men kan kjøre hva slags bil du vil bare den er bra teknisk stand. Er det lov med prøveskilt ?? Som sagt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 25, 2012 BRA TILTAK VACN! Meget gledelig å se at denne klubbens engasjement og størrelse begynner å by på gode muligheter året rundt! Er det lov med prøveskilt ?? Jeg er interessert i å se hvordan EVOen ter seg, om du byr en passasjerplass en runde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 25, 2012 BRA TILTAK VACN! Meget gledelig å se at denne klubbens engasjement og størrelse begynner å by på gode muligheter året rundt! Jeg er interessert i å se hvordan EVOen ter seg, om du byr en passasjerplass en runde. Hehe, jeg skal prøve, må få tak i noen dekk + helst å frakte bilen tur/retur. Blir det tur skal du selvfølgelig sitte på en runde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Januar 25, 2012 Da har Jan-André fått svar fra Vålerbanen, og jeg kan bekrefte at det blir banekjøringstreff den 3 mars.Ole vil legge ut detaljert info om dette i egen tråd. Det var bra at jeg spurte om vi kunne ha treff da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Januar 25, 2012 Da får vi tru at bana høll seg brukbar tell begynnelsen av mars Jeg stille opp ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Januar 25, 2012 Da får vi tru at bana høll seg brukbar tell begynnelsen av mars Jeg stille opp ihvertfall Var du der i fjord? For da spant vi bort /smelta bort mye av snøen.. Det var de pigg dekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Januar 25, 2012 Var du der i fjord? For da spant vi bort /smelta bort mye av snøen.. Det var de pigg dekka Av en eller annen årsak så var jeg ikke på VACN treffet der i fjor. Spørs om jeg var på jobb. Det var ihvertfall hardt å fint underlag der nå på Autofil-treffet og jeg vil anta at Vålerbana fortsetter å sprøyte bana for å sikre et godt underlag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Januar 25, 2012 Treffet i fjor var vel enda seinere. Problemet da var at kun den søndre delen av banen var preparert skikkelig. Den delen holdt fint, mens området på den nye traseen mer og mer bød på slapsbanekjøring;). Også jeg ga de trofaste Lappi-dekka nådestøtet der i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Januar 26, 2012 Det var bra at jeg spurte om vi kunne ha treff da... Tror Jan-Andre spurte om årets treff før vi dro derfra igjen i fjor, så det har vært på agendaen. Håper på flere folk i år, og bedre føre lenger utpå dagen Treffet i fjor var vel enda seinere. Problemet da var at kun den søndre delen av banen var preparert skikkelig. Den delen holdt fint, mens området på den nye traseen mer og mer bød på slapsbanekjøring;). Også jeg ga de trofaste Lappi-dekka nådestøtet der i fjor. Da må du gjøre deg klar for kniving med vanlig dekk da, skal være med i år jeg og, med mindre jeg raserer alt i funesdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...