#51 Skrevet Januar 22, 2012 Det er Rune som skal ha all æren for kjøringa! Jeg var kun kartleser Skulle likt å se snurringa fra utsiden! Fikk tommel opp fra gubben i utslippet etter vi kom på banen igjen Vi kom vel bort en tur ja, kjente ikke de (dere) som stod der, så sa vel ikke stort jeg Rune med snowboardjakke og jeg med rødt "hår" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 22, 2012 Nok en 360 snurring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 22, 2012 Et bilde av tralla mi å! Herlig. Stikkord for bilen? Dette ser jo unektelig som et opplegg klubben kunne hatt glede av typ sent februar/tidlig mars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 23, 2012 Jaggu var det moro på Våler ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 23, 2012 Autofil sin video fra Autofil treffet. Fantastisk morsomt folkens! VACN må få til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 23, 2012 Herlig. Stikkord for bilen? - Lat - Godt brukt Det sier vel det meste ;p Men fyyyyy så morro det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 23, 2012 Autofil sin video fra Autofil treffet. Fantastisk morsomt folkens! VACN må få til dette! "En rørlegger på isen" Bra reklame Rune-André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 23, 2012 Har lagt ut alle filma jeg har fra våler på youtube. søk opp Troya80 så er det bare og kose seg. mangler lyd på noen av de.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 23, 2012 Genialt! Angrer på at jeg ikke tok med kamera også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 24, 2012 Det som er enda mer genialt er att filma mine er tatt med mobiltelefon. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 24, 2012 "Splitter ny M3". Lurer på hva definisjonen på splitter ny er, for den BMW'en lå jeg å sladda med for et år siden på Vålerbanen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 24, 2012 "Splitter ny M3". Lurer på hva definisjonen på splitter ny er, for den BMW'en lå jeg å sladda med for et år siden på Vålerbanen. Fabian Who cares?... Fortsatt kult å stille opp med M3 med (riktignok svenske) skilt på slik kjøring sammen med alle de gamle haugene av noen rwd rånebiler som var utpå der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 24, 2012 Mulig du mener det, men jeg mener det er freshere å stille i gammal Boble. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 24, 2012 Hold meningene dine for deg selv du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 24, 2012 Nå begynner det å bli mye off-topic her (ja, jeg har også gjort det ) Vi i Hovedstyret jobber med saken og venter på tilbakemelding fra Vålerbanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 24, 2012 Nå begynner det å bli mye off-topic her (ja, jeg har også gjort det )Vi i Hovedstyret jobber med saken og venter på tilbakemelding fra Vålerbanen. Dette er gledelig nytt Sjefen! Er det forespurt eller forespeilet noe spesielt tidsrom for klubben? Tenker da som vi jo erfarer med sommertreffene, at vi fort blir låst til et svært snevert utvalg av helger (om i det hele tatt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 24, 2012 Og med tanke på at treffet vi hadde der i fjord ble så sent på året at banen var 50% snø og 50% asfalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 24, 2012 Hvordan er det egentlig å booke bane så seint? er det ikke rimelig fult på våler hver helg framover nå i vintermnd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 25, 2012 Da har Jan-André fått svar fra Vålerbanen, og jeg kan bekrefte at det blir banekjøringstreff den 3 mars. Ole vil legge ut detaljert info om dette i egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 25, 2012 Nice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Januar 25, 2012 Håpe jeg har quattroen så lenge! Dette blir gøy tipper jeg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Januar 25, 2012 Må man være medlem for og kjøre siden det er ett klubb arrangement? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Januar 25, 2012 Må man være medlem for og kjøre siden det er ett klubb arrangement? Det kommer utfyllende info i ny trefftråd; men ja, du må være medlem, men kan kjøre hva slags bil du vil bare den er bra teknisk stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Januar 25, 2012 Aha skjønner. Da blir det moro på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Januar 25, 2012 Er det lov med prøveskilt ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...