#1 Skrevet Desember 9, 2011 Heisann. Tenker å gå til inkjøp av nye skjermer, og et nytt panser til bilen. Ser at NBS sine skjermer og panser er klart billigste alternativet, men jeg er litt skeptisk til kvaliteten på disse. Passform, holbarhet, er det noen som har noe erfaring rundt dette? MVH Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2011 b5 eller b6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg kjøpte panser,frontfanger,grill,nedre leppe. Fanger måtte modifiseres en del da mange av festepunktene ikke var stanset ut. Grillen det samme, Leppe var ujevn og måtte skrape/pusse av støperester og panseret leverte jeg tilbake da festehull til hengsler ikke var gjort klare. Beholdt fanger,grill,leppe da det hastet noe jævlig,men det ser ikke helt bra ut da det er skakt . Kjøpte originaldeler og da passet alt smooth. Mulig jeg fikk fra et parti som var crap men retur gikk helt smertefritt og penger tilbake etter 4dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2011 b5 eller b6? B5 95-96mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2011 Hmm. Det hørtes ikke så bra ut. Framskjermene koster ikke så alt for mye mere på fks. mekonomen om de skulle vært bedre, men pansere er det ganske mye å spare på ved kjøp på nbs, men om det bare er søppel så hjelper jo ikke det. Har lest i et parr gamle tråder der både skjermer og panser fra nbs får skryt, men vet ikke om det er forskjeldig kvalitet fra bilmodell jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 9, 2011 Det er alltids bare å levere tilbake om du ikke er fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2011 Ja det er jo det, men man bør jo montere å prøve det for å komme med en konklusjon, å da er det vell kanskje ikke så populert å skulle bytte de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2011 (endret) Vi selger mye skjermer og panser til disse bilene. Og det er svært sjelden problemer, som regel er problemet skader under frakt. Med vennlig hilsen Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2011 fikk beskjed da jeg ringte inn for å høre om kvaliteten på noen forskjermer til min b6, at disse var like bra som orginale. hva med å finne et brukt panser ? burde ikke være vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2011 Var å handlet med to nye skjermer her forige dagen, å etter litt tilpassing og tid fikk jeg det til å se ganske greit ut. Panseret hadde dem ikke inne for øyeblikket, men han som ekspiderte meg mente at det nye panseret skulle fylles igjen så det ble stivt, dette var vistnokk helt vanlig at lakør gjorde under lakering av pansere. Er det noen som har hørt om dette før? var helt gresk for meg, men nå kan jeg veldig lite om slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2011 fylles igjen ? hva skulle det bety ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 28, 2011 menes at det skal fuges under. lakkereren vet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 30, 2011 Oki da er det vel greit. Er det dette som kalles for fortinnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...