En film til ettertanke ang bruk av mobil i bil

Anbefalte innlegg

Husker når denne kom, tror det var mange som fikk øynene opp - mener at dette er riktige måten å gjøre det på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"i want mommy and daddy to wake up" huff.

 

skriver aldri sms når jeg kjører.

 

men dette er faktisk noe som lett kan skje hvis man tar øynene vekk fra veien noen sekunder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man begynner å tenke litt etter en sånn video!!

 

Her er en annen video som handler litt om det samme!

 

 

Og en om fart!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett endel av disse før, men denne typen filmer FUNKER!

Jeg har vært litt sløv med mobil lenge nå, men lar mobilen ligge nå hvis jeg får melding, og lar den heller ringe hvis jeg ikke kan svinge av noe sted. Og ja; Handsfree blir kjøpt inn snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja... det å lese / skrive sms mens man kjører er rett å slett idiotisk, merker det bare man kjører en "fremmed" bil å må leite etter kanpper for div feks varme regulering, radio osv hvor mye fokus det stjeler.

hender nok jeg svarer på innkommende uten handsfree, men ringer jeg opp bruker jeg alltid handsfree

og de bildene vi så der var vel relativt "snille" med tanke på hvordan trafikkdrepte / allvorlig skadde kan se ut...

 

Kjør pent folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.