#1 Skrevet Desember 9, 2011 (endret) Har problemer med min A6 2.6. Når jeg fyller på vann begynner den å lekke bak termostathuset (Når motoren ikke går). Jeg hadde opp termostathuset i dag og byttet termostaten og huset så fint ut. Er det noen slanger bak der eller noe annet som kan ha sprekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2011 Er ingen slanger bak der nei. Satt du gummiring-pakningen på innsiden eller utisden av termostaten? Den skal være mellom blokken og termostaten. Ikke mellom termostaten og "huset". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2011 Frosttappen hadde spretti ut Så det har vært litt dårlig blanding med frostveske. Men nå lekker det fra vannpumpen. Rekker det å bare ta den av å legge på pakningslim eller må den byttes? Litt low cost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2011 Vannpumpe er vel en byttedel når det lekker, veldig risikabelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2011 Den må byttes ja. Åpnet den opp, lå masse is bak der... Så nå har jeg lært, husk å sjekke vannet føre vinteren kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2011 Slenger med en guide om ønskelig! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=215611 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...