Urquattro fremre drivaksler, lengde?

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg seriøst hjelp. Skjønner ingen ting.

Ut ifra det jeg har lest meg til skal disse akslingene være like lange(55, ett eller annet cm)?

Kan noen bekrefte/avkrefte dette, samt nevne lengde? Bilen er en 88 modell.

Drivakslingene har vært montert før, men får ikke inn den siste pga lengde. Jeg får ikke hektet på nedre del av fjørbein inn på a-armen. Kryssbyttet og samme problem på andre side.

Jeg sammenligner de, å ser nå at de ikke er like lange, den ene akslingen er en del lengre. Den som er lang er samtidig knotete å få inn på plass fordi den er så lang

Det er like langt fra gearkassen og til fjørbeinett på begge sider.

Så dersom disse akslingene skal være like lange, samt identiske, har de blitt forvekslet på pulverlakkering?

Sannsynligheten for dette tror jeg også er liten. Jeg skjønner svært lite akkurat nå..........:tr:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene akslingen er ca 6 cm lengere. Alle segringer var montert riktig, indre og ytre ledd er respektive like i byggemål.

: hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg fant ut med å søke opp delenummer at venstre siden skal være litt lengre.

Dog er det fortsatt for trangt med drivakslingen på plass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.