#1 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg har en 2.0TDI pumpedyse som har registerreim, og en kollega har nylig kjøpt en Tiguan med 2.0TDI common rail som han mener har registerkjede. Stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2011 Nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2011 Så det er reim på common rail også? Det var det jeg også mente, men han var ganske bestemt på at han ikke ville få en dyr 120000 service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2011 Du kan jo be han titte i instruksjonsboka, så finner han intervallene for reima. (150.000km?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2011 stemmer at det er reim, og 150.000km intervall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2011 Ok, takk for svar begge to. Høyere intervall enn PD fordi det er mindre belastning på reima da sikkert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 10, 2011 ny type reim, som jeg har forstått, kevlar forsterket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 10, 2011 Gjelder fortsatt 5års-regelen da? Godt at jeg har 60.000km ingen før reg.reim skifte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2011 ingen 5års regel ifølge møller. men jeg ville ikke tatt noen sjangser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 11, 2011 Ok, takk for svar begge to. Høyere intervall enn PD fordi det er mindre belastning på reima da sikkert? Min har PD men allikevel 150.000 km så det er nok reimtypen, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...