sliter med plass til servo med 034 manifoil og kortere reim

Anbefalte innlegg

sliter med plass til servo med 034 manifoil og kortere reim. kjøpte en 1013x13 reim, på 034 står det at det skal vere en 1015x13. minste skruen til Hydraulikken tar i manifoilen når eg prøver å stramme, og enda skulle den vert strammet inn 1,0-1,5cm

Noen som har vert borti problemet?

Må eg snu om på hjula på veiven å bruke det som skulle vert til A/C ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg har samme manifolden. Kjøp ei reim som er hakket kortere på tess, så må du slipe av litt på hodet til bolten som treffer, samt på en annen brakkett på pumpa. Det er også mye og ta av på manifolden, jeg tok ca 1-2mm av den. Ingen problem dette, bare se hva som treffer så sliper du der. DA går det. Reima mi er sånn at jeg akkurat får den på når strammeren er på det slakkeste.

Kjetil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en 925x 13 i dag så eg skal se om den kan passe.. alternativet er vel å slipe littegranne... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satte på en 975x13 reim denne var litt trang så det er ingenting å stramme på men det går, skal kjøpe en som er litegranne større når eg er på mekonomen eller noe :)

Endelig er bilen klar for prøvetur :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.