#1 Skrevet Desember 9, 2011 (endret) Hei Jeg har en Audi A6 1,8t 1999 mod sedan som prosjekt bil, jeg har noen spørsmål... Jeg vil bytte rattet, det er utslitt og da vil jeg ha et 3 eikers sports ratt av orginal type. Finner ingen på finn.no for tiden, og lurer derfor på om jeg kan bruke ratt fra nyere Audier. Så en slik A6 2000 mod til salgs i sommer på finn, med nyere ratt fra A3. Det var en hvit avant med S5 front og masse modefikasjoner, mener den var på treff på våler for noen år siden. Det ligger noen billige ratt fra Audi A4 B7, passer disse? er det noen andre ratt som kan passe? erfaringer?. Bilen ble kjøpt med S6 skinninteriør, jeg har byttet noen flere deler for å få alt til å se greit ut. Jeg vil ha de listene i døren som er lik lufte ventilene i finish, men lure på hva det heter. Er det "Carbon" eller noe annet? Jeg har fått tak i en fyr som har de listene i "carbon" look men det er ikke sånn vanlig karbon men noe metalllignende med noe prikker i tror jeg, er litt forviret. Det er også noen som heter carbon i følge ETKA 7, der jeg jakter på deler. Planen for bilen er RS6 front, panser og støtfanger + griller. Dette er handlet inn sammen med S6 lister på dør, RS6 spoiler/leppe på bakluke, RS6 Speil og luftfjering for å få den lav. Jeg har også 2 sett med 20" felger å velge i. Har kjøpt en takgrind fra 1962 med trespiler som passer perfekt. Planen er en litt retro aktig bil med moderne linjer og en stil som skiler seg ut. Holder på i disse dager å instalere et stor Alpine anlegg. Jeg er supertaknemlig for hjelp, fordi det går så mye tid med å finne ut av disse tingene. Vis noen har noe å tilføre ved bygging/forandring på A6 fra denne tiden vil jeg gjerne vite. for da kan jeg bruke mer tid i garasjen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Har funnet noen bilder av div lister... Det er disse jeg vil ha. a6-3.jpg Som dere ser på bilde av de istene, er dette den bilen jeg fant på finn en gang. Den har rattet fra en nyere bil også, syntes det passet ganske bra i denne bilen. Legger også ved et bilde av bilen min slik den ser ut nå: a6-5.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...