#1 Skrevet Desember 10, 2011 (endret) Skiftet orginal turbo på en 98 audi a4 i går. Bilen slet med å komme seg på turtall og bare hakket på lavt turtall før jeg skiftet. Men etter at jeg byttet turbo sviver den fint på tomgang, men hvis jeg ligger på rundt 1500rpm og gasser på litt så hakker den, og så fort jeg kommer over 2000/2500 går den fint. Kan det være pluggene eller en lekkasje et sted som gjør det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2011 Ingen som har noen tips eller forslag til feilsøking? Hvis det er en lekkasje et sted, vil vagcom vise en feilmelding feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2011 Pluggene som var dårlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 jupp, de hadde nesten grodd fast i toppen jeg måtte bruke en latmansarm pluss et jernrør for å få mer kraft til å løsne alle fire, så jeg var litt redd for å ryke gjengene når jeg holdt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...