#1 Skrevet Desember 10, 2011 Hei har et seriøst problem. passasjer døre mi sitter fast. dt virke så alt av opnemekanismen er i ustand, noen som har et utroligt godt tips på hvordan jeg får åpne dørå?? detter er en C4 S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2011 Kan være dørwire'en som har hoppa av i døra? Skjedde med en kompis sin A4. Hvordan kjennes "dørhendelen" ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2011 Det vet jeg men probleme er at jeg ikke får opna døra i det hele tatt verken udvendig eller innvendigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 Det som 'ofte' skjer, er at låsen tørker ut og ikke går helt i 'åpne-modus'. Bank med knyttneven på døra rett utenfor dørlåsen mens du låser/åpner endel ganger, så kan du være heldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2011 Skjedd med min mange ganger og. Lås opp og igjen mens du prøver å åpne døra. Tar du i dørhåndtaket rett etter du har låst opp er sjansen stor for at du får den opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...