#1 Skrevet Desember 10, 2011 (endret) selger 4stk 245/45.18 falken dekk om noen er inntresert. masse mønster igjen. 500kr ved henting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2012 Vinter/sommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2012 Sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2012 Bump Bilder i første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2012 Bump, går på søpla om ingen henter dem innen en uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2012 Bump, går på søpla om ingen henter dem innen en uke Hvor holder du til? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2012 Detta kunne jo vært kjekt å ha, tilfelle man skal få skaffa seg en morrobil iløpet av våren her ;D Visste ikke om disse jeg Kristian, hvis ikke hadde jeg tatt med disse på samme tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2012 Hehe noe ukurant dim på dem, traktor profil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2012 trenger jo disse traktor dekka jeg altså, problemet er bare å få tid til å ta meg turen å hente dem:) så gi meg beskjed om du skal på vestfold tur snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...