#1 Skrevet Desember 11, 2011 Har omsider funnet ut at jeg skal ha D1S pærer i min Audi, jeg er usikker på om det finnes flere typer av denne pæra, gidder liksom ikke å bestille feil på Ebay. Møller skulle ha 1800kr for 2 pærer, inne i helvete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2011 D1s er D1s. Det er sokkelen, så sålenge du bestiller det så er det riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2011 Anbefaler å kjøpe av kjent merke. Det er masse drittpærer på ebay av utrolig dårlig kvalitet. Se etter phillips feks.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 Fikk tak i Phillips D2S 6000k pærer for 700,- ink. frakt fra Ebay Så det er mye penger å spare der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2011 ok. de jeg ser på koster ikke mere enn 200 inkl frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 11, 2011 ok. de jeg ser på koster ikke mere enn 200 inkl frakt... Hvis det ikke er av noe kjente merker som philips, osram etc så glem det. Jeg tenkte jeg var lur å kjøpte noe billig på ebay.. Det lyser dritt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2011 Helt enig. Kjøpte en gang noen navneløse D1S til en A4, de lyste like dårlig som de utslitte Osram som sto i bilen fra før. Satte deretter inn nye Osram, og det var kanonbra lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 11, 2011 Jeg kjøpte 6 par D2s pærer av ukjent merke på ebay og jeg ble kjempe fornøyd, jeg betalte 1000 kroner for 12 pærer og de lyser akkurat like bra som de orginale som satt på =) mulig jeg var heldig med de jeg valgte. Det er jo ikke værre enn å kjøpe et par billig pærer og teste dem, de koster jo ikke akkurat allverden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 11, 2011 Har prøvd et par billig pærer fra Kina og de lyste kanonbra først, men etter et halvt år ble de dårligere og dårligere. Legg litt mere penger i det og så blir du fornøyd i det lengre løp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2011 http://laagen-desibel.com/doris/viewitem.php?groupid=2&productid=134 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2011 Jeg kjøpte 6 par D2s pærer av ukjent merke på ebay og jeg ble kjempe fornøyd, jeg betalte 1000 kroner for 12 pærer og de lyser akkurat like bra som de orginale som satt på =) mulig jeg var heldig med de jeg valgte. Det er jo ikke værre enn å kjøpe et par billig pærer og teste dem, de koster jo ikke akkurat allverden Men hvis de var nye så skulle de jo lyst bedre enn de originale ettersom de sikkert var brukt en god del år allerede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...