#1 Skrevet Desember 11, 2011 (endret) -Helix H500 espirit 4+1 kanaler. 2500,- -Kicker Comp VR 2x12" i original kasse. aldri brukt. kun tatt ut av kassen. 1800,- Ring eller PM. 45261848 Prisene er ikke endelige. Bud mottas på alt. kan og ta ting i bytte, kom med forslag -Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2011 evt alt til 9000,- :-) PS alle priser er diskuterbare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2011 Mulig jeg spør både dumt og vanskelig. Men tror du den focal subben passer i hjulbrønnen på min A6 4B Avant? Isåfall tar jeg den subben med kassa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2012 hehe, det er ikke godt og si.. hvis hjulbrønnen er lik så passer det jo Men er det ikke langt og sende det fra Kristiansand til Trondheim da? -Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 4, 2012 Tja, Posten levere da de. Jeg aner ikke om brønnen er lik skjønner du. Men kan undersøke litt. Har veldig veldig lyst på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2012 jepp. bare og si fra hvis du finner ut av noe -Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2012 Skal vell ikke være mer enn å måle diameter å høyde på den støypakassa? Så gjør Ronny det samme på A6'n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) BUMP! Alt er fortsatt til salgs Lagt til etter 3 dager 4 timer: Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2012 Ny bump i bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 27, 2012 fortsatt til salgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2012 Hva veier Focal med kasse? Må finne ut frakten om den kan sendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2012 Det er jeg ikke sikker på. Skal sjekke når jeg kommer hjem idag så svarer jeg deg da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2012 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 1, 2012 veier mellom 15-20 kg vil jeg anslå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 22, 2012 BumP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 28, 2012 BUmp noe solgt det som er igjen er det bilder av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 28, 2012 BUmp noe solgt det som er igjen er det bilder av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...