#1 Skrevet Desember 12, 2011 (endret) Hei. Har en 2006 passat 3c stv. 2.0TDi. Har fått en suselyd når jeg drar på i passaten min. Kan vel sammenlignes med sånn typisk hylelyd som du får på anlegget om skjerminga ikke er riktig (får turtallslyd på anlegget) Når det gjelder turbo er jeg rimelig grønn, noen som har litt peiling.? Føler at bilen går greit, hvertfall til lyden kommer... jeg trør ikke for hardt på så jeg kjører nå for det meste sånn at jeg ikke får for mye av lyden.. men bilen føles nå fin. Lest litt på andre tråder og andre som har hatt lignende mener at dette kan være en slange på trykksiden av turboen? er dette luftslanger isåfall? Vet ikke selv hvor turboen sitter på bilen men har lyst nedi og ser ingen tegn på oljelekkasjer hvertfall? Noen som kan hjelpe? mvh Arild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2011 Tror nok jeg ville sjekket slanger og vacumslanger først. Blir ulelyd når disse begynner å lekke ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2011 Vet du hvor de sitter kjell? Om du har peil gir jeg gjerne deg et par kroner for å finne utav det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...