Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Skal montere en Caractere takvinge på Golfen nå og har ikke gjort dette før, noen tips eller noe jeg må passe på?? regner med å få litt hjelp da :)

 

mvh

 

-Kristian-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

 

Skal montere en Caractere takvinge på Golfen nå og har ikke gjort dette før, noen tips eller noe jeg må passe på?? regner med å få litt hjelp da :)

 

mvh

 

-Kristian-

 

Min er festet med sikaflex. Mattet ned lakken litt før jeg limte den på plass. Grå pussematte fra et karosseriverksted, eventuelt en rekvisitabutikk burde holde til dette.

 

Et bra triks er å feste den med maskeringstape over natta så du ikke finner den fastlimt midt på bakruta neste morgen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og om det er kaldt i luften burde den nok stå med tape litt lenger enn over natta.. Min var bare å nappe av etter en natt. Brukte sikaflex jeg også.. Limte på nytt etter å ha rengjort (drittarbeid), lot den stå i nesten to døgn og voila! Sitter som et skudd. Husk å fjærn limrester!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay :) takk for tipsene : ja :

men det fulgte med no lim, burde jeg ikke bruke det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken lim er det som fulgte med da? Kan helt sikkert like godt bruke den. Tenker det er enten karosserilim eller en slags sikaflex. Er det levert med så er det nok helt sikkert bra nok tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalink K1 står det på den, fulgte med så får satse på den da : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.