Anbefalte innlegg

Skulle til å skifte kjølvannflens på b6'en her om dagen, så når jeg begynnte å demontere for å komme til. fant jeg denne stripset fast uden å vite hva den gikk til? jeg tenkte noe motorvarmer greier? Noen som har sett dette før ?

DSC00013.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defa forgrening, typisk der hvor ledningene fra blokka, fra stikk til kupevarmer, og fra utvendig kontakt møtes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, har defa alarm på den nå. det er det eneste.så da kan jeg koble til kupevarmer ? har jo ikke særlig peiling på defa da. takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ender de to ledningene? (Og hva/hvor er da den tredje?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er kun 2 så jeg ser.den ene går i blokka å den andre går inn i bilen, har ikke åpnet opp og sett hvor den ender. Det er ikke noe flere ledninger, men da i teorien skal det vær mulig å legge oppe kupevarmer/motorvarmer? Er jo litt rart at det er tatt vekk, for dette er vell ikke orginalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som går i blokka er vell blokkvarmeren da, og da der den som går inn i bilen kupevarmeren.

Prøv å sjekk i fot brønnen på passasjersiden, se etter en slik kabel ende som henger løst. på den kan du koble til en vifte. så gjenstår det bare å skaffe en defa utvendig kabel til å koble på den forgreningen du har funnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.