#1 Skrevet Desember 12, 2011 Skulle til å skifte kjølvannflens på b6'en her om dagen, så når jeg begynnte å demontere for å komme til. fant jeg denne stripset fast uden å vite hva den gikk til? jeg tenkte noe motorvarmer greier? Noen som har sett dette før ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2011 Defa forgrening, typisk der hvor ledningene fra blokka, fra stikk til kupevarmer, og fra utvendig kontakt møtes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2011 okei, har defa alarm på den nå. det er det eneste.så da kan jeg koble til kupevarmer ? har jo ikke særlig peiling på defa da. takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2011 Hvor ender de to ledningene? (Og hva/hvor er da den tredje?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2011 Er kun 2 så jeg ser.den ene går i blokka å den andre går inn i bilen, har ikke åpnet opp og sett hvor den ender. Det er ikke noe flere ledninger, men da i teorien skal det vær mulig å legge oppe kupevarmer/motorvarmer? Er jo litt rart at det er tatt vekk, for dette er vell ikke orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2011 Den som går i blokka er vell blokkvarmeren da, og da der den som går inn i bilen kupevarmeren. Prøv å sjekk i fot brønnen på passasjersiden, se etter en slik kabel ende som henger løst. på den kan du koble til en vifte. så gjenstår det bare å skaffe en defa utvendig kabel til å koble på den forgreningen du har funnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...