#1 Skrevet Desember 12, 2011 1 par RECARO Cross Sportster CS Høyre og venstre. Perfekt for biler som er litt høye å gå inn og ut av Sharan, Tiguan T5 T4 T3 Selges kr 12000 par. disse er strøkne seter. martin@vwbus.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2012 Selges kr 10000 inkl sete understell for T5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2012 Er det merkbart "lite" sidestøtte for lårene på disse? Hvilken materiale er stolene i ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 Her er litt mere info: http://www.recaro-automotive.com/en/product-areas/aftermarket-seats/products/recaro-cross-sportster-cs.html Er mindre side vanger på disse, de er tatt fram for biler som er høyere slik at det er enklere å gå inn og ut. De er av Ambla leather black/Dinamica suede black Kan vel kalle det skai og alcantara. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 Dette frister meget:) Har muligens en kamerat som skal sørover med varebil i helga, så det er godt mulig jeg tar kontakt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2012 Selges kr 10000 inkl sete understell for T5. Slik at det bare er å rive ut sofa, og førerstol, å skru fast disse? Ingen modifikasjoner eller slik nødvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2012 Slik at det bare er å rive ut sofa, og førerstol, å skru fast disse? Ingen modifikasjoner eller slik nødvendig? Gi meg beskjed litt før så jeg kan ta de ut Slik at det bare er å rive ut sofa, og førerstol, å skru fast disse? Ingen modifikasjoner eller slik nødvendig? Du må ha de underste understellene selv fra enkle seter.resten følger med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2012 Disse setene frister...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2012 Disse setene frister...... Tar de ut en dag til uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2012 Ble ikke Oslo-tur på kameraten min, så avventer og ser om du har dem enda ved neste anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2012 Bare si fra så ser vi, evt kr 500 med posten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...