Noen som har sladdevideoer av Audi A6 C4 forhjulstrekk på youtube el. ?

Anbefalte innlegg

Noen som har sladdevideoer av Audi A6 C4 forhjulstrekk på youtube el. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det kommer litt snø og bilen slutter å henge seg opp ved full gass, så kunne du fått noen av en 2.8 automat :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe filming når jeg hadde min (Audi 100 vel å merke, men samme greia)

Fungerte veldig bra så lenge en kan kontrollere sladden med ratting og gass, trenger så godt som aldri håndbrekket da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt mye moro med min C4. Men har finni ut at det lønner seg med skikkelige dekk. En kamerat påsto at det ikke var mulig å sladde med en forhjulstrekka automat på tørr brostein. No problemo:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke noe filming når jeg hadde min (Audi 100 vel å merke, men samme greia)

Fungerte veldig bra så lenge en kan kontrollere sladden med ratting og gass, trenger så godt som aldri håndbrekket da.

 

Nice:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det kommer litt snø og bilen slutter å henge seg opp ved full gass, så kunne du fått noen av en 2.8 automat :D

 

Får håpe det ordner seg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige dekk vet Daniel Danielsen her inne alt om. Jeg la Vr6en hans (FWD) brei rundt hele banen når vi hadde banetreff lokalt her på vått føre, uten å engang tenke på håndbrekket : rock :

Tror ikke jeg har hatt det mer morro med FWD verken før eller siden : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlige dekk vet Daniel Danielsen her inne alt om. Jeg la Vr6en hans (FWD) brei rundt hele banen når vi hadde banetreff lokalt her på vått føre, uten å engang tenke på håndbrekket : rock :

Tror ikke jeg har hatt det mer morro med FWD verken før eller siden : smil :

 

Ah, jeg har formulert meg litt feil her. vinterføre jeg tenkte på. Med dårlige vinterdekk har jeg merka at min C4 kan være fryktelig vanskelig å sladde med. Men det stikk motsatte med bra dekk. :)

 

Det på brosteinene var på sommerstid. Sikkert ikke sunt for bilen, men fullt mulig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare en quattro-video jeg :P har hatt 1 vinter med '96 grevling-A6, kjører Nankang (sv-1 eller 2) vinterdekk på den, 225/40/18, og det er ikke noe problem å bruke brekket med :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Nokian Hakka7 på bilen, og du verden så artig bilen er og sladde med, selv om det bare er en framtrekker..

Bare og satse som fy, helt til du pisser deg ut, også slipper til slutt ræva! : smil :

Var ute ifjor ilamme en BMW freak, og han trodde jeg hadde quattro.. : rock :

Han ble lang i maska når jeg sa at det var en framtrekker : haha :

 

Kom jo også ned 20-30cm med snø i helgen, og var jo ganske god framkommelighet også tiltross for senket bil..

Var ute en hel ettermiddag og brøytet veier :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare en quattro-video jeg :P har hatt 1 vinter med '96 grevling-A6, kjører Nankang (sv-1 eller 2) vinterdekk på den, 225/40/18, og det er ikke noe problem å bruke brekket med :P

 

Det fins mange av disse quattro-videoene. Jeg syns det er imponerende når folk kan sladde skikkelig med forhjulstrekkere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Nokian Hakka7 på bilen, og du verden så artig bilen er og sladde med, selv om det bare er en framtrekker..

Bare og satse som fy, helt til du pisser deg ut, også slipper til slutt ræva! : smil :

Var ute ifjor ilamme en BMW freak, og han trodde jeg hadde quattro.. : rock :

Han ble lang i maska når jeg sa at det var en framtrekker : haha :

 

Kom jo også ned 20-30cm med snø i helgen, og var jo ganske god framkommelighet også tiltross for senket bil..

Var ute en hel ettermiddag og brøytet veier :P

 

Hehe, jeg kjørte på det verste snøfallet i 2008 og kjørte forbi en Subaru 4x4 som sto og spant på alle fire med førstebilen min, Golf 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro veit du! ;)

 

 

Hehe, jeg vil ha:)) Men får klare meg med FWD en stund til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få med en kompis i en følge bil i helga så får jeg muligens tatt noen videoer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få med en kompis i en følge bil i helga så får jeg muligens tatt noen videoer :)

Nice! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jeg kjørte på det verste snøfallet i 2008 og kjørte forbi en Subaru 4x4 som sto og spant på alle fire med førstebilen min, Golf 3.

 

Dust i Subaruen da hvertfall, jeg bruker min som redningsbil på vinterstid jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt; Det må være en dust som kjørte.

Klarer ikke jeg å redde meg selv, eller andre ut av en snøfonn, så er det stort sett bare å ringe Falc/Viking/NAF/whatever for å bli vinsjet ut e.l.

Med 1500kg, 185-dekk, lavserie og manuelt gir, så klarer jeg ganske mye morro med den (02 Legacy stv)

 

Men til topic; Skal se om jeg ikke får filmet litt i vinter, en kompis har nettopp vært å hentet en '91 Audi 100 2.3E FWD, og han skal nok ha det morro hvis vi får noe snø i vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt; Det må være en dust som kjørte.

Klarer ikke jeg å redde meg selv, eller andre ut av en snøfonn, så er det stort sett bare å ringe Falc/Viking/NAF/whatever for å bli vinsjet ut e.l.

Med 1500kg, 185-dekk, lavserie og manuelt gir, så klarer jeg ganske mye morro med den (02 Legacy stv)

 

Men til topic; Skal se om jeg ikke får filmet litt i vinter, en kompis har nettopp vært å hentet en '91 Audi 100 2.3E FWD, og han skal nok ha det morro hvis vi får noe snø i vinter :)

 

Hehe, finnes mange duster på veien desverre.

Så bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.