hvordan få ut stereo/clima rammen i A8 d2

Anbefalte innlegg

jeg har knotet en stund med å få ut ramma til stereoen på min 96 mod a8.har sett bilder av noen how to tråder på nett tidligere men etter flere timer på google uten å finne dem igjen så lurte jeg på om noen hadde noen tips.

vet at man må løsne sidene på midtkonsollen og fjerne friskluftdysene på toppen men der stopper det.

noen med noen tips eller bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange torx skruer har du i samlinga etter demontering?

Etter det jeg husker skal det vel være 10 stk, pluss en hel haug med ledninger du må bli kvitt, men å koble av klima / stereo etc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange torx skruer har du i samlinga etter demontering?

Etter det jeg husker skal det vel være 10 stk, pluss en hel haug med ledninger du må bli kvitt, men å koble av klima / stereo etc

skrudde løs de 2 på hver side i bunn også er det vel 2 på toppen? har bare sett åssen det er på facelift og der sitter den ikke i så mange skruer virker det som.tenkte å løsne rammen først også ta ut klimakontrollen etterpå..hele ramma skal bygges om for å integrere en rns510 til å se orginalt ut så jeg er avhengig av å få ut hele ramma til slutt for å få laget en plugg og en form så jeg begynner å bli litt frustrert her hehe..de nederste skruene løsnet bare askebegeret forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal av med alt der, mener jeg du må ut med ALLE torx skruene du kommer til etter å ha tatt av sidedekselene ved tunellen

Den er litt vrien å få ut den som sitter ved hanskerommet, men dette fikser du

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja..blir litt skruing da skjønner jeg...må man ha spesialverktøy for å få ut luftedysene på toppen?sånne t nøkler eller finnes det noe annet triks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk den ut i dag etter et bra skjema fra mr vadsø her inne.men raser joggu på mye bugs bare å få spilleren til å funke optimalt ass...radiostøy,blinkende skjerm når jeg skrur på lysene og grumsete lyd til tider...: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.