#1 Skrevet Desember 13, 2011 Heisan. Jeg har nå brukt en formue på vindusviskere, og jeg blir aldri fornøyd. Vasker vinduet helt rent, og har helt nye viskere. Men viskerne bare drar dritten utover og det blir farlig dårlig sikt. Jeg vet at ruta mi er kjørt 230 000 km og har sikker nok av riper her og der. Men er det noen som har noen gode tips til å få dette til å bli litt bedre? Eller må jeg skifte ruta? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2011 Bruker du orginale viskere? Høyre viskerblad må være buet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2011 Plages med akkurat det samme, har prøvd alt i fra Bosch sine til Biltema sine og er ikke noe forskjell.. Skal prøve disse neste gang: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Viskerutstyr/Vindusviskere/Viskerblad/VISKERBLAD-FLATE-19-58266/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2011 Hadde samme problem som deg på min B5. Bytta til nye orginale viskere kjøpt hos Møller (ikke så ille pris faktisk) og det ble mye bedre. Men ruta mi var gått 290.000 km og da den ble bytta ble det strøkent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2011 Hadde samme problem som deg på min B5. Bytta til nye orginale viskere kjøpt hos Møller (ikke så ille pris faktisk) og det ble mye bedre. Men ruta mi var gått 290.000 km og da den ble bytta ble det strøkent. Ikke sant! Folk tror at alt er så dyrt på Møller. Mener jeg betale rundt kr 300.- for begge pussere til fruens A4 B5. Det er nesten halv pris i forhold til Bosch på en bensinstasjon Jeg kjøpte meg en sett til S6´n min etter jeg så hvor bra det ble og har aldri hatt så fin frontrute noen gang. Det er ikke enkelt å få tak i pusserblad som er buet. Det endte med at jeg kjøpte ett orginalt A4 sett som jeg tilpasset min Chevy van nettopp for å få pussere som er buet. De ligger an på hele lengden uansett hvor på glasset de treffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2011 Ahha. Takk for info folkens. Da blir det orginalt neste gang. Kjørte fra Kristiansand til mandal her om dagen. Og må si at det er livsfarlig når ikke viskerene tar skikkelig. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...