Anbefalte innlegg

motoren fjusker på kaldmotor, virker som den går på 4 syl, turtalet jager opp og ned 300 opp til 1500 omdreininger.

har skiftet alle temp følerne .bilen er gått 300 000 km.

når motoren er varm går den fint,,, bilen bruker en del mer bensin nå .

kom gjerne med inspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter med at min S4 C4 nesten kveles når jeg gir løser den når den er kald. Så må ruse den litt opp på turtall og løse den forsiktig for at den ikke skal dø eller stoppe.

Har ikke dump ventil på denne formoder jeg? Min døde/kveltes når jeg klutsjet tidligere når det var dump på den, ordnet seg med bytte til recirk ventil. Men sikkert ikke noe slikt du sliter med =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ingen Dump ventil, kjører recirk og 303 mtm chip

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey, da kan ikke jeg hjelpe tror jeg. har du kjørt vag-com å sett hvilken feilkoder den har? Følere og slikt burde jo gi feilkode ganske kjapt hvis det er noe tull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier at bilen går fint når den er varm, mener du at alle symptomene forsvinner?.Bruker den mer bensin nå når den er varm en den gjorde tidligere?.Ville prøvd meg litt frem med og teste lambda og lmm som feks ta av kontakten til lmm mens motor går og er kald,bilen ska gå finere da vist lmm er kaputt.prøv og det samme med lambda, men berre en de av i gangen så du får utelukket den ene eller den andre som feilkilde:).

motoren fjusker på kaldmotor, virker som den går på 4 syl, turtalet jager opp og ned 300 opp til 1500 omdreininger.

har skiftet alle temp følerne .bilen er gått 300 000 km.

når motoren er varm går den fint,,, bilen bruker en del mer bensin nå .

kom gjerne med inspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også på lmm, i hvertfall samme problemet jeg hadde når min var gåen.. :P

Bonus: gikk ned fra 2.1l/mil til 0.9 når jeg fikk byttet den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.