#1 Skrevet Desember 14, 2011 (endret) Hei jeg skal selge 2 helt nye drivakslinger til A4 95-00 mod. passer kanskje til nokken volkswagen modeller au. grunnet er at jeg bestillte feil og fikk ikke retur på delene. du kan gjerne sende en e post ved interesse til: audifreak@live.no Lagt til etter 20 timer: ingen som vil ha drivakslinger da? prisen kan diskuteres. kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2011 Til TDI disse da altså? Hvor er disse handlet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2011 i bestillte disse fra tyskland. men dem passer ikje te 1,6 liters a4. i tror at dem passer på tdi eller 1,8 turboen... hilsen kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2011 De passer girkasser med 130mm flens. Dvs tdi og V6. 1.8t quattro er 100 mm, 1.8t FWD er 108. Ser igrunn bare nytten i akslingen og ytre ledd jeg. Prisantydning da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2011 (endret) kunne tenke meg 750,- per aksling.... Lagt til etter 10 timer 5 minutter: prisen kan diskuteres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2012 1000kr for begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...