#1 Skrevet Desember 13, 2011 (endret) Hei Har en kompis som er i Statene, og lurer på om han sparer mye på å kjøpe cruisecontrollhendelen der, kontra her hjemme. Vi skal ettermontere CC på bilen hans. Har noen delenr på hendelen? Gjerne det plastdekselet rundt rattet som han trenger nå siden han får to hendler der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2011 Hei Har en kompis som er i Statene, og lurer på om han sparer mye på å kjøpe cruisecontrollhendelen der, kontra her hjemme. Vi skal ettermontere CC på bilen hans. Har noen delenr på hendelen? Gjerne det plastdekselet rundt rattet som han trenger nå siden han får to hendler der. Delenr jeg bestilte etter på min B6: Cruice Controll - 8E0 054 690 (dette er kun hendelen) Elektronic modul - 8E0 953 549 R (hvis han ikke har den fra før) Mener jeg også har delenr til nytt deksel under rattet. Sjekker nå om jeg kan finne igjen kvitteringen EDIT: CC hendelen betalte jeg 383kr inkl 15% rabatt på Møller. Mener dekselet under rattet har delenr 8E0 953 512 P 6PS. Står bare bekledning på kvitteringen så litt usikker. Men den kostet i alle fall 415kr inkl 15% rabatt på Møller. Om han må elektronikk modulen koster den ca 2300kr på Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2011 Konge! Er det slik at om han ikke har multi ratt, så trenger han den el. modulen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2011 Konge! Er det slik at om han ikke har multi ratt, så trenger han den el. modulen? Ja, som jeg har skjønt det. Jeg har ikke multi ratt i min og måtte bytt modulen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2011 Punch inn delenumrene på nbd.no også, så får du et greit sammenligningsgrunnlag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2011 Delenr jeg bestilte etter på min B6:Cruice Controll - 8E0 054 690 (dette er kun hendelen) Elektronic modul - 8E0 953 549 R (hvis han ikke har den fra før) Mener jeg også har delenr til nytt deksel under rattet. Sjekker nå om jeg kan finne igjen kvitteringen EDIT: CC hendelen betalte jeg 383kr inkl 15% rabatt på Møller. Mener dekselet under rattet har delenr 8E0 953 512 P 6PS. Står bare bekledning på kvitteringen så litt usikker. Men den kostet i alle fall 415kr inkl 15% rabatt på Møller. Om han må elektronikk modulen koster den ca 2300kr på Møller. Hjertelig takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2011 Hjertelig takk for hjelp Bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...