Tips for reparasjon av steinsprut

Anbefalte innlegg

Jeg tror Passat'n min virker som magnet på steinsprut som kommer flyvende i lufta. De ytterste 25 cm panseret ser ikke akkurat nytt ut for å si det slik. Har sett på lignenden bil men tilnærmet lik km hos ulike forhandlere og kofte synes jeg pansrene ser strøkne ut. Har forsøkt litt pynting med lakk og glans men ikke noe stort hell det heller. Har planer om å selge i løpet av sommeren og vil jo at barnet skal se så bra ut som mulig. Totallakkering til 4-5000 tror jeg ikke er verdt pengene. Bilen er ellers i meget bra stand. Bruker gjerne noen tusenlapper på det for å heve standarden litt.

mk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke noe annet å gjøre enn å få det lakkert opp.Å begynne å pensle lakk eller noen form for rubbing med farge er nytteløst.

Å få lakkert ett panser varierer stort i pris,men vil nok tippe en 3000 og oppover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.