#1 Skrevet Desember 13, 2011 har en kompis med en passat 2,5tdi 2001mod som ikke får startet bilen og jeg tror det er noe med pumpen i tanken. det sitter to kontakter under setet ved pumpen, en med 2 ledninger tror jeg og en med 5 el 6 ledninger. er den kontakten med to ledninger til pumpen og den andre til måleren? har målt strømmen i den stikkeren med 2 ledninger men er ikke strøm der så er det riktig stikker han har målt så er det kanskje releet til pumpa men hvor sitter det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2011 da har jeg vært og sjekket litt mere. det jeg har funnet ut er at det ikke er strøm til pumpen så da er det neste spørsmålet hvor sitter releet til pumpen? spurte på møller og dem mener det er releet plass3 nr219 men på plass 3 i bilen sitter det et rele som heter 276.søker jeg i etka kommer det plass4 rele 372 men på plass 4 i bilen sitter det ikke noe rele.noen som har peil på hvor det pokers releet sitter hen og hva det heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2011 eller om noen vet om koblings skjema til passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2011 Øvre rekke nr 2 fra høyre skal være til fødepumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2011 bak inni ved sikringsboksen inne i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2011 I dash ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2011 da fant jeg releet og det satt ikke inne i bilen men i front ved torpedoveggen der hjernen sitter. men ett nytt spørsmål, når tanken har vært tom hvordan får man diesel frem til motoren igjen? motoren er tydligvis selvsugende sålenge pumpen i tanken kun sirkulerer diesel i fra tanken til et lite reservoar der motoren selv suger dieselen opp. finner ingen pumpe så man kan pumpe den frem med og virker ikke som den suger så godt når det ikke er noe diesel der heller. noen som har gått diesel tom og fått start igjen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...