Anbefalte innlegg

Noen som har en god måte å fikse til panser åpneren, som skulle vært i midten av grillen?

Sportsgrillen (type hofele) jeg kjøpte var av stål, og uten hull i midten.... Fulgte ikke med noe til ombygging av denne, heller ikke bruksanvisning.... Noen gode forslag??

Evt. ny guide....

 

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en god måte å fikse til panser åpneren, som skulle vært i midten av grillen?

Sportsgrillen (type hofele) jeg kjøpte var av stål, og uten hull i midten.... Fulgte ikke med noe til ombygging av denne, heller ikke bruksanvisning.... Noen gode forslag??

Evt. ny guide....

 

:tilber:

 

hvilken bil?

 

Går an å bøye åpneren på 80ene iallfall, brekk den ned så skal du kunne lure en finger under. C4 karossene er det verre med siden den spretter rett ut... må smi til en tynn tapp som kommer ut imellom da isåfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ØØØØhh... Var en A4 95' ja...

Pilten der spretter rett ut ja..

Går jo kanskje an å spikke til en liten dings som kommer ut imellom gitteret ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta å kapp av den dingsen som kommer ut i grillen å forleng stanga, så stikker du bare inn hånden under panseret og åpner opp... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grill ferdig montert!!

 

Fjerna hele den delen som låser panseret, så nå drar jeg bare i wire'en, og panseret spretter opp, så er det bare å løfte rett opp..

Var like greit det, så kan jeg heller montere den hvist jeg vil ha på orginalgrillen igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.