#1 Skrevet Desember 14, 2011 Hei. Broder'n har en 2011 Tiguan, som han vil ha LED skiltlys på. Han har nå prøvd 4 forskjellig typer pærer, og alle har motstand og det skal være "error fri ", men den varsler for pærefeil allikevel. Noen som vet om noen pærer som funker på Tiguan???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2011 Hei. Broder'n har en 2011 Tiguan, som han vil ha LED skiltlys på. Han har nå prøvd 4 forskjellig typer pærer, og alle har motstand og det skal være "error fri ", men den varsler for pærefeil allikevel. Noen som vet om noen pærer som funker på Tiguan???? Jeg fikk og feilmelding på skiltlysa selv med motstand. Men så hadde jeg bilen på systemoppdatering på Møller, og da jeg hentet den var feilmeldingen vekk. Så kan hende de må ta vekk feilmeldingen ? Bare en tanke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2011 Jeg fikk og feilmelding på skiltlysa selv med motstand. Men så hadde jeg bilen på systemoppdatering på Møller, og da jeg hentet den var feilmeldingen vekk. Så kan hende de må ta vekk feilmeldingen ? Bare en tanke... Har slettet koder, men det hjelper ikke:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2011 Har slettet koder, men det hjelper ikke:( Kjøpte mine på mekonomen, og disse gav som sagt feilmelding med en gang, men etter en tur på Møller (ikke vet jeg helt hva de gjorde), så var feilmeldingen vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2011 Kjøpte mine på mekonomen, og disse gav som sagt feilmelding med en gang, men etter en tur på Møller (ikke vet jeg helt hva de gjorde), så var feilmeldingen vekk. Ok, da får han svinge innom der en dag;) Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...