215/65-16 piggdekk med felg - Herjedekk? - Billig

Anbefalte innlegg

Disse ble kjøpt hos vår alles favorittsvindler på Skedsmo og var eneste dekk i denne dimensjon å få tak i.

Det er Nankang SW-5 og etter min mening egner seg best til herjedekk.

Det kan selvfølgelig være at dekkene må innkjøres men jeg har ikke planer om å gjøre dette og selger disse da rimelig til noen som eventuelt ikke setter livet høyt, eller til noen som trenger dekk til å herje med.

 

Alle (tror jeg) piggene er intakte og felgene ser ok ut, utenom ene som har fått en kakk i siden men har blitt balansert opp.

Ingen vibrasjoner merkes innenfor norske fartsgrenser + førerkortmargin...

 

 

Betalte ca 4500 kr for kun dekkene og de selges nå for 2500 kr inkludert felger og låsebolter til felger, eventuelt bud. Selger ikke dekk/felg løst da jeg ikke har utstyr eller kontakter til å dele de :D

 

Har stått på A8, så passer nok også på S-klasse og muligens andre store MB/Audi.

Ser også ut som felgene er 5x100, uten at jeg skal garantere det da jeg ikke har en slik bil å teste på.

 

Befinner seg i Kristiansand og hentes fortrinnsvis i området her, da de er tunge og store..

 

90_-1694245625_xl.jpg

 

90_-411901959_xl.jpg

 

90_19915654_xl.jpg

 

sdocg0.jpg

 

i38aie.jpg

 

8x4ny0.jpg

 

ip0axx.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne bud på disse.

Perfekte til spinnedekk :)

 

Kan også vurdere bytte i "hvasomhelst" da disse dekkene bare tar opp plass.

 

Gjerne mobiltelefon som funker.. :)

 

Eller bra bilpleieprodukter / poleringsmaskin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står her ennå å tar opp plass, selges billig! eller byttes i et eller annet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

Ingen som har brukt for disse?

Tar gjerne bytte i piggfrie dekk i samme dim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Kan hentes i Fredrikstad eller strekningen Fredrikstad --> Moss/Horten --> Kristiansand onsdag 5.september.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.