#1 Skrevet Desember 15, 2011 Hei Har hatt innbrudd i bilen til søstra mi i natt, sto parkert utenfor moldetorget. Skal anmeldes senere i dag. Eneste som ble stjålet var CD-spilleren, som jeg hadde lånt.. Samt prøvd å tjuvstarte den. Noen som vet hva som skjer i slike saker? Vet ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2011 Skjer vell egentlig fint lite og ingenting å så blir saken henlagt desverre. Men skal dere ha noen igjen på forsikringen så må saken uansett anmeldes fortest mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2011 Har anmeldt saken nå Ser et personen/e har ødelagt dørhandtaket slik at de kan låse opp bilen uten nøkkel, knust grillen, bulket ene framskjermen, trykt inn å ødelagt feste til blinklys å sparket eller noe slik at sidene på frontfangeren henger.. Noen som vet om bilen må takstes eller noe? Når jeg snakka med politiet fikk jeg bare beskjed om å ta bilde av skadene å kjøre bilen hjem. Har fikset den tjuvkoblinga nå da, men har det noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2011 Hvis du vil ha noe igjen på forsikringen så må bilen takseres ja. Gi beskjed til forsikringselskapet så pleier de fikse det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2011 Ok, takker men det kjipeste var at cd-spilleren var lånt av en kompis men får håpe at jeg får igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2011 Ja, spørs nå det hvis det hvis spilleren stod synlig med fronten på. Men, bare å hørre med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...