Anbefalte innlegg

Hei

Har hatt innbrudd i bilen til søstra mi i natt, sto parkert utenfor moldetorget.

Skal anmeldes senere i dag.

Eneste som ble stjålet var CD-spilleren, som jeg hadde lånt..

Samt prøvd å tjuvstarte den.

Noen som vet hva som skjer i slike saker? Vet ingenting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer vell egentlig fint lite og ingenting å så blir saken henlagt desverre. :(

Men skal dere ha noen igjen på forsikringen så må saken uansett anmeldes fortest mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har anmeldt saken nå :)

Ser et personen/e har ødelagt dørhandtaket slik at de kan låse opp bilen uten nøkkel, knust grillen, bulket ene framskjermen, trykt inn å ødelagt feste til blinklys å sparket eller noe slik at sidene på frontfangeren henger.. Noen som vet om bilen må takstes eller noe? Når jeg snakka med politiet fikk jeg bare beskjed om å ta bilde av skadene å kjøre bilen hjem.

Har fikset den tjuvkoblinga nå da, men har det noe å si?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe igjen på forsikringen så må bilen takseres ja. Gi beskjed til forsikringselskapet så pleier de fikse det meste. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker :) men det kjipeste var at cd-spilleren var lånt av en kompis :P men får håpe at jeg får igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, spørs nå det hvis det hvis spilleren stod synlig med fronten på. Men, bare å hørre med dem. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.