#26 Skrevet Januar 9, 2012 Bump:) Har masse deler fremdeles! Stort sett alt interiør er der, inkl. dashbord osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 9, 2012 Hattehylle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 9, 2012 Dessverre, den har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 9, 2012 Om du har de trekantene som er på innsiden av speilene? De dekslene du må ta av for å komme til skruene der. Hvis du har de så vil jeg ha hvertfall det høyre hvis du greier og få det av uten og ødelegge det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 9, 2012 Dessverre, fikk ikke de med når jeg kjøpte 90dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 23, 2012 Løfter denne litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 23, 2012 har du dørsidene fram med plass til høytaler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 23, 2012 til 90dørene eller den gamle typen (vet ikke om de er like)? Om det er til 90dører og de ikke er like de gamle så kan jeg si med en gang at jeg ikke har. Hvis det er til de gamle dørene du skal ha eller om de passer om hverandre så må jeg sjekke for det husker jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 23, 2012 det er til gamle. tror kanskje de passer om hverandre men er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 23, 2012 Ok, da skal jeg få sjekket det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 24, 2012 flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 24, 2012 Har sjekket, og det er ikke dørsider med plass til høytalere jeg har, men de andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 24, 2012 okai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 7, 2012 Da har jeg faktisk blitt kvitt hele bilen! Men jeg har enda litt deler igjen da:) Har følgende: - Begge skjermene - Alle fangerene - De mørke baklyktene - Motor (foreløpig reservert) Mulig det er mer, men da får jeg oppdatere etter hvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 18, 2012 Fremdeles deler til salgs her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 28, 2012 Bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 10, 2015 Noe deler igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 11, 2015 Hva trenger du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 16, 2015 Har du mellomaksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 16, 2015 Det tror jeg faktisk Send meg en PM med mobilnummeret ditt så skal jeg ta turen ut å dobbesjekke, samt sende deg bilder i tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...