#1 Skrevet Desember 15, 2011 Hei. Hvilke bakdiffer vil/kan passe på min Audi 90Q 2,5e. Har funnet noen på nett fra audi 80/90 coupe Q Min lekker olje som en sil. Fyllte den opp i går, kom i garagen i dag å da var det lekket ut på gulvet: bh : Så jeg trenger å vite hvilken diff jeg kan bruke på min, evt hvor mye jobb er det å skifte tettinger på begge sider om det er mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2011 Skift tetninger, myyyye lettere. ta ut diffen og skift dem, lettest da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2011 Ja jeg tenkte på det. Er det bare å løsne akslingene fra diffen å ta den ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2011 Jepp. Av med begge vakumslangene til sperra og løstne diff festene, to foran og et bak. Kan benytte sjansen til å bytte foringa bak på diffen samt festene foran, så får du bukt med litt quattroslakk:) Akslinene er nok tolvkant 6mm, og mellomakslingen bruker å være umbrako 6mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2011 Kaaaanooon..da var tettinger begge sider bestilt. Kr.615 h.side kr.215 v.side .Skal sjekke pris på foringene også Takker så mye for raske svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...