Noen som kunne tenke seg å stille bilen sin til "bryllupsbil".

Anbefalte innlegg

Veninna til kona skal gifte seg i Tjølling kirke 24. mars (Tjølling mellom Larvik og Sandefjord).

 

Hun skal gifte seg med en kar som er VELDIG Audi fan. Han bor i utlandet,men de skal bosette seg i Norge/Vestfold etterhvert. Da skal jeg få han med i cluben, og jeg tenkte at dette kunne være en god måte og både finne en fin bil til å transportere dem i OG litt reklame for cluben.

 

Så, er det noen av dere som har en Audi som er representabel, ikke "harry" og som gjerne går bra?

 

Det er tenkt da å kjøre brudeparet fra kirken til et sted de skal fotograferes, for så å kjøre dem til Solåsen leirsted mot Kjerringvik (fortsatt i Tjølling).

 

Et litet honorar følger jo også med, men det kan jo diskuteres hvis noen melder seg.

 

Så er det noen som stiller med bil, skjorte og dressjakke?

 

Legg gjerne ut av bilen her i tråden!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen?

 

B.E./A.B. stiller dere med cabben? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. tenkte på det, men.. Er det bra vær og god temp er vel ikke det aller verst, men det er ikke 'behagelig' å sitte i baksetet med brudehår og slikt noen særlig distanse! Men for all del, er vel ikke umulig!

(selv med taket på er det mye bedre plass bak i den nye, men det er ikke så veldig praktisk å komme ut og inn av..)

Går den 'bra nok', da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig kan vi stille med en cab eller to! Men, Thomas, du har kan hende aldri turnet rundt i en brudekjole, du?? : klø : Ikke et enkelt plagg dersom man går for den litt fotside varianten med mange lag underskjørt.... Å "krabbe" inn og ut av baksetet i en cab er et kunstykke til vanlig, så jeg vet ikke helt hva bruden mener om det? Men, er AUDI cab ønsket er det bare å komme med fargevalget: svart eller sølv! :)

Kan jo være som Kristoffer nevner at disse gutta med A8 har mer anvennelige biler til damen i kjole? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok....tenkte ikke på det med innstigning der nei.....

 

Ja, er det noen av A8 gutta som kan stille? Det er jo greit å få betalt for å kjøre bil vel?

 

Jobber med å få tak i en ny Q7 V8 via brodern, men tviler sterkt på at det går......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhandlere her i området var ikke motvillig da vi var gjennom denne runden. Vi spurte bare for sent :-p

A8 var forøvrig heller ikke for romslig for bruden ;-)

 

mvh Frode Neergård

sent fra min HTC via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons her....hvem har A8 i Vestfold egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag Dekkerhus og Cato Andersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke dere to gutta maile meg bilde av bilene deres da, hvis dette er interessant?

 

Kan jo uansett gi lyd her i tråden kanskje? :)

 

Får jo noen "grunker" for å kjøre bil på en lørdag, er vel ikke så gÆli det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du burde satse på en PM, de gutta er ikke _veldig_ ofte innom lokallagsforumet.. :P

(Sånn ellers er Dag sin sort, og Cato har en anelse mørkere sølvfarge. Begge er originale A8'er av D3-typen.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en S8 D2 blir for gammel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki...nå må dere oppdatere meg.....

 

D2 og D3 kan jeg ingen ting om....dvs kan litt modellbetegnelser i VW land og noen FÅ i audi land men skjønner nå at jeg ikke kan NOEN i A8 land.....

 

To små bilder for å vise meg?

 

(er forresten noen veldig GROMME fine A8er her inne....av forrige og nyeste modell....de er SÅÅÅÅ fine).......måtte bare utrykke det...... Har veldig veldig sansen for de......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S8 D2:

 

big2216.jpg

 

big2218.jpg

 

 

 

 

A8 D3:

 

big2229.jpg

 

big2230.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en S8 D2 blir for gammel?

 

Tja, bilder av den? Din? Farge?

 

Trodde gutta hadde D2 jeg....D3 er jo bare dritlekker.....

 

Får sende PM......

 

Har en ny Q7 V8 tdi på vent, men den blir mest sans solgt innen denne dagen.... Så jeg må ha noe i backup.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i Cato og driver å sender PMer med han.....fin bil han har. Er jo helt perfekt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i Cato og driver å sender PMer med han.....fin bil han har. Er jo helt perfekt.....

 

Så flott, Thomas! Dessuten er jo Cato vant til å kjøre vakre bruder i sin perfekte bil! Lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da glapp Cato til Bergen....og Dag kan ikke.....anyone else? Noen som kjenner noen? Har også en A4 stv med gromt med hk og utstyr på vent, men stv er liksom ikke helt bryllups bilen..... men....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da glapp Cato til Bergen....og Dag kan ikke.....anyone else? Noen som kjenner noen? Har også en A4 stv med gromt med hk og utstyr på vent, men stv er liksom ikke helt bryllups bilen..... men....

 

Vel, vi har jo fremdeles cabbene, da, og kan hende bruden kan sitte foran??? Ikke så romantisk...? Men, vi stiller i alle fall mer enn gjerne, Thomas, siden disse superbil-gutta er så importne! ;) Bare si fra dersom det er interessant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som Frode nevnte; ikke umulig at en forhandler låner ut! (da må vel kanskje du kjøre selv, men..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og som Frode nevnte; ikke umulig at en forhandler låner ut! (da må vel kanskje du kjøre selv, men..)

 

Har tenkt på det men jeg er barnevakt den dagen siden frua er forlover, så det funker vel relativt dårlig med barnesete i lånebil og med brudeparet baki der he he.....

 

Neida..... nå har alle 3 A8ene takket for seg, så nå må jeg råsjanse på Q7, evt A4 stv......men fant ut at gamle naboen nettopp har kjøpt seg ny A6 3.0 tdi......så kanskje jeg skal høre med han.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er så aktuelt, men brodern har en 06 mod Audi A6 3.0TDi med svart skinn, S-line osv .. Forholdsvis original utseendemessig men.

 

Tror han er ute på sjøen til de tider, så da står bilen hjemme og blir ubrukt.

 

Skal jeg høre med han? Jeg kan ta på meg dressen, fikse håret og kjøre evnt. jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du.

 

Kan du ikke høre med han og evt gi meg en pris så ser vi.

 

 

Q7en og A4en har blitt solgt, men jobber med en annen bil, men tror ikke det går i orden, så sjekk dette gjerne med broren din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et lite forslag, men kanskje litt umulig, men man vet aldri. Hva med Audi A8 W12 til Espen Botnan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.