Er det mulig og bytte denne bolten(Demperfeste topp/bak Audi 100q)

Anbefalte innlegg

Ved montering av senk klarte jeg og ødelegge ene bolten som fester demperen i toppen bak.

Er tre bolter her opprinnelig, og en av de er knekt. Lurer på om disse kan byttes, eller må det sveises inn en ny bolt på noe vis? Ser ikke ut som jeg kommer til fra innsiden noe sted eller :o Gjelder en typ44

Det er den bolten som mutter nr 14 skal inn på. Som ikke er avbildet her, så regner med denne egentlig ikke er byttbar?

ole0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, såvidt jeg husker så er nok disse sveiset fast ja. Burde være mulig å borre ut restene og bruke bolt og mutter? Mener det skal være plass på innsiden til en liten hånd.

Ro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, såvidt jeg husker så er nok disse sveiset fast ja. Burde være mulig å borre ut restene og bruke bolt og mutter? Mener det skal være plass på innsiden til en liten hånd.

Ro

Er det jeg også har kommet frem til. Må undersøke litt. Er ikke barebare og få sveiset inn en ny bolt der eller, så håper det går an og få til noe med bolt og mutter :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke til på innsiden noe sted nei, så blir vel bare og sveise inn ny bolt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.