Anbefalte innlegg

Har kjøpt en corrado g60 bilen har stått i 8 år, siste som ble gjort med den var at forrige eier, kjørte med den så kom det olje ut av kompressoren, så han sendte kompressoren inn å da sa dem som overhalte den at det ikke var noe galt med kompressoren, å nå har jeg satt isammen alt og når jeg startet den opp skjedde disse tingene:

*kommer røyk/oljedamp opp gjennom topp dekslet (som om det kommer olje opp å går inn i resirken på kompressoren.

* Gnister på alle pluggene, men når jeg lar den stå på tomgang putrer den og tar jeg av plugghettene på 3 og 4 sylinderen skjer det ikke noe.

*gir jeg gass ryker den litt men går rent.

*oppdaget sprekk i toppdeksel (kan det komme falskluft inn ?)

Skal få tatt kompressjons test men har ikke gjort det enda..

Synes bilen er enn skam å ikke ha på veien før ellers er den kjempepen med LAV kilometer 126000 til 91modell og være å helt 100% strøkent interiør å alt elektrisk funker .

så setter pris på all hjelp jeg kan få :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres ut som du har fått gjennom slag i motoren dvs att kompessjonen som skal være i sylindrene går ned i bunn på motoren og presser olje opp og ut der den kan komme ut ;-) så det første du kan gjøre er å måle kompresjonen på alle sylindrene så ser du selv men eg vill tippe du har dårlig komp på hvertfall 2 sylindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.