#1 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg prøver meg for tredje gang - det er jo eksperter her som har peiling på dette. Jeg vil bytte rattet på min A6 (3-eket MLF ratt S-line) til et tilsvarende eller andre (S3, S5, RS6) med girhendler på rattet. Finnes det noen oversikt over hvilke ratt som passer - og hvor eksisterende airbag kan flyttes over? (8Txxx, 8Fxxx, 8Pxxx osv.. ) Hadde vært stort om noen hadde tatt seg tid til å dele noen erfaringer med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 31, 2015 Drar opp igjen denne, da jeg lurer på det samme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 1, 2015 Har byttet mange ratt i bilene mine. Alt fra a3,turan,a8 og a6 4f. Ratt fra facelift passer alle audier,men har funnet ut at airbag fra andre 3 eikers ratt ikke bestandig passer. så anbefaler å kjøpe komplett ratt med airbag,så slipper du overraskelser. ledings nett i ratt kan også være forskjellig,men der er faktisk møller veldig billig om det trengs å skifte. airbag ledning fra a3 eks passer ikke a6,da må man ha org ledning fra a6 osv:) Man kan sef modde ledningene,som jeg har gjort på noen biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2015 Jeg har ratt ifra audi q7 på min a8 06. Og ja, jeg fant også ut at ikke alle 3 eikers airbager passer. Men min 4 eikers airbag er lik, må bare bytte cover finnes på ebay nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...