Anbefalte innlegg

Lufter interessen for min Golf siden jeg må gå over til STV.

 

Det er en 1999 modell 3 dørs! Importert fra Tyskland i 2001(hvis jeg husker riktig). Gått 250.000 nå og jeg tok en service på den for ca 10.000 km siden. Byttet da oljefilter, olje, luft filter, coupe filter. Før det har jeg byttet H-Drivaksel, V og H bærekule og H-V Ytre endeledd.

 

Den har ikke mye ekstra utstyr men har grøftelys og er senket 40mm. Og det følger med en flip screen spiller med touch(Ikke den beste nå lenger)

Nå har den fått litt rust rundt omkring men ikke noe gravrust. Den trenger også en 4-Hjulskontroll og et sett nye lykter foran. Det følger også med fire 19" eta beta felger men disse trenger å bli levert til noen som kan evt fikse de opp litt(F.eks Sunnaas Hjulservice i oslo). De kan kjøres med men rister litt og sliter foringer. Ser veldig bra ut på bilen.

 

Rusten kan fikses og bilen kan bli lakkert men da må jeg ha ca 10.000 i tillegg.

 

Jeg tenkte å selge bilen for rundt 45.000,- evt bud ettersom jeg har et lån på den og den må bort. har ingen bilder av hvordan den ser ut akkurat NÅ, men er du interessert send meg en meld og jeg kan sende over. Nr mitt er 46415399

 

Du kan også klikke på linken i signaturen min for å se hvordan bilen ser ut og hvordan de 19" sitter på bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clean panser og sommerfelger

ImageUploadedByTapatalk1324036797.453384.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kunne tenkte seg en billig tdi med 4motion? :)

 

Lagt til etter 2 dager:

 

Alle bremser og skiver blir byttet ut på torsdag og 4hjuls kontroll blir også tatt da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter nyåret blir også rutene sotet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har den nettopp blitt EU godkjent! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått nye lykter. Er styling lykter som er svarte inni. Her er bilder av bilen som den er nå! Og som sagt, nettopp EU godkjent.. Ingen feil! Nye lykter, nye bremser og skiver, nytt håndbrekk, nye foringer og lager i dempertårn foran. Nye Vinterdekk ble også kjøpt i november så er gode dekk på!! Løp og kjøp folkens ;)

ImageUploadedByTapatalk1326289266.589889.jpg

ImageUploadedByTapatalk1326289287.758783.jpg

ImageUploadedByTapatalk1326289313.361655.jpg

ImageUploadedByTapatalk1326289347.726572.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.