#1 Skrevet Desember 16, 2011 Vet ikke om denne er lagt ut før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2011 Fantastisk film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2012 Løfter denne for at flere skal få muligheten til å se denne fantastiske filmen om gruppe B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2012 det må jeg også si fantastisk film om gruppe b ja måtte bare ut sette og legge meg i en time og 16min ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2012 Denne har jeg faktisk på dvd Mye god stemning,og litt stas at det er gruppe b som er temaet og ikke bare audi! Det var den gangen fabrikantene våget å satse og lagde til alle mulige kreasjoner!!! ...en tid vi nok aldri får se igjen.....desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...