Anbefalte innlegg

Har en campingvogn med kamera bakpå og har hittil hatt en skjerm på dasjbordet til det, men skal nå kjøpe en 2004 A8 med skjerm som er i dasjbordet til nav musikk dvd og alt annet den går på, er det mulig å kobble til kamera på den vis det er en aux inngang eller noe sånt på tv tuneren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en campingvogn med kamera bakpå og har hittil hatt en skjerm på dasjbordet til det, men skal nå kjøpe en 2004 A8 med skjerm som er i dasjbordet til nav musikk dvd og alt annet den går på, er det mulig å kobble til kamera på den vis det er en aux inngang eller noe sånt på tv tuneren.

http://www.kufatec.de/shop/index.php/cat/c110_mc11_A8---4E.html

Disse har mye bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. det var mye kabel salat å kjøpe der, men funker det med MMI i bilen, ser liksom for meg at det som er orginalt i bilen er vankelig å gjøre noe med, med mindre man er elektro eksperter eller har gjort det før. Vi snakker kun om en phono plugg i systemet med bilde til kamera.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette funker!

Du kan sende meg en PM eller ringe meg så finner vi ut av dette.

Til info så er Kufatec min største leverandør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.