2000 New Beetle Highline vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 2000 modell New Beetle i løpet av våren 2012 til fordel for nye Beetle.

Kjøpte bilen ny i oktober 99, men bilen er en 2000 modell.

 

Bilen har følgende spec:

 

Sølv metallic (Silver arrow metallic)

2,0 115hk med 5 trinns manuell kasse

- Highline (el. vinduer, fjernbetjent sentrallås, skinnratt++)

- AC + takluke

- Sort sportskinn fra 2003 modell New Beetle Sport

- kurve/tåkelys

- Alarm

- Isofix fester bak

- Ettermontert originale Bixenonlamper fra 2003 modell

Km stand er snart 160.000

 

Følgende modifiseringer er utført:

 

Karosseri:

- Komplett Projektzwo stylingkit (Frontspoiler, skjermbreddere, speil, hekkskjørt og bakvinge)

- Caractere bakrutespoiler

- Volkswagen Zubehör kanalskjørt

- Fjernet emblem på panser

- Lakkert speil og tak sort (VW 041 sort blank)

- InPro baklamper

 

Motor:

- Supersprint grenrør og cat-back anlegg med rustfri bakre lyddemper

- ABD carbon motordeksel

- ABD Big-bore intake

- Green filter

- Komplett DEFA Warm-up med innvendiig vifte, batterilader osv

 

Hjul / bremser / understell:

- Artec P Turbo 8,5x19" med Pirelli P Zero Rosso 235/35 R 19" (godkjent i vognkort. Dekkene har rullet ca 300 mil, og senteret på felgene er lakkert sort med polerte ytterringer)

- ATP ALP 7,5x17" med 225/45 R 17" piggfrie Nokian Hakka R vinterdekk ( dekkene er nye i januar 2012, + en ekstra ny felg i eske)

- 16" stålfelg med Conti Sport contact reservehjul

- Brembo 323mm skiver foran med Brembo firestemplede calipere og stålomspunnede bremseslanger (nytt våren 2010 og TÜV godkjent til bilen)

- Supersport justerbart understell, senket ca 60mm (godkjent i vognkort, og nytt sommeren 2011)

- Alt av bærearmer, foringer, spindler, fjærbeinslager og bærekuler i forstilling skiftet våren 2010

- Stålplate under motor og girkasse

 

Interiør:

- Golf MK4 R32 ratt med airbag

- Custom passasjerhåndtak frest ut i ett stykke aluminium

- Volkswagen Zubehör girkule

- Lakkert midtseksjon i dashbord

- Audi TT ventilasjonsdyser

- Aluminium blomstervase

- New Beetle Sport aluminium låsepinner i dørene

- Profftonede ruter hele veien rundt, foruten frontrute

- Stoffmatter foran og bak, samt gummimatter foran og bak

- New Beetle RSI aluminium brytere for varme/ventilasjon/vifte

 

Stereo:

- Pioneer radio/cd/bluetooth spiller (original kasettspiller følger med)

- Pioneer PRS frontsett og baksett

- Pioneer iPodadapter

- Pioneer DAB enhet

- Påbegynt installasjon i bagasjerom med Pioneer PRS 12" sub og Pioneer 4 kanals forsterker

- Blaupunkt DAB/FM antenne

 

En rekke slitedeler er skiftet siste to år:

Brekkwirer, skiver og klosser bak, hjullager foran og bak, komplett clutch, batteri. Olje og filtere er skiftet hver vår og høst.

Registerreim og vannpumpe er skiftet på 90.000km, men vil bli skiftet før salg

EU godkjent høsten 2011

 

Bilen er premiert en rekke ganger i Norge, Sverige og Tyskland, bland annet beste New Beetle på Bug Run 2000 og 2010 og andreplass på VW Forum i Tyskland. Bilen har også vært med i reportasjer i blandt annet Right On, Bilsport og Gatebil Magazine.

 

Prisantydning: 85.000,- (75.000,- uten 19" og R32 rattet) - Ratt og 19" selges ikke før bilen evt er solgt!

 

IMG_6109.jpg

 

IMG_6111.jpg

 

IMG_6110.jpg

 

IMG_6112.jpg

 

IMG_6113.jpg

 

IMG_6321.jpg

 

Interiørbilder kommer.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er denne solgt????

 

Hei.

 

Nei, men har ingen hast med å selge den. Har kun lagt ut en liten tråd her, men regner med å annonsere til våren på Finn osv.

Har kjøpt nye Nokian Hakka R 225/45 R 17" piggfrie vinterdekk som blir montert til uka, og så blir det skift av bensinfilter og pollenfilter i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tøff bil da.

skal selge en Vortex Touran, så det blir kjøp etter den er solgt.

Så da bare piper jeg på når det skjer da. så ser vi.

Strøken bil for kona dette. Hun har en 66 boble også..

 

Terje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint. ingen hast for min del. Skal ordne litt innvendig til uken, så da prøver jeg å få tatt noen interiørbilder samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint. ingen hast for min del. Skal ordne litt innvendig til uken, så da prøver jeg å få tatt noen interiørbilder samtidig.

 

Hei..

Lurer litt på denne bilen din igjenn da??? Er den solgt nå??

Fåt den nye Beetelen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Neida, har ikke stresset noe med det. Har omsider fått overhlt motoren på min KTM, og nå har jeg skiftet litt småtteri på Beetlen. Har ikke bestilt ny bil ennå, og stresser ikke med det. Om du vil kikke på bilen er det bare å ta kontakt. Er litt småtteri som må fikses på bilen, så prisen er diskuterbar hvis noen vil kjøpe bilen og fikse det som må til selv. (lakkere dørene og fikse hekkskjørtet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er galt meg hekke skjørt??

å hva er gjort med dørene siden de må lakkes??

 

er intressert. kan gjerne gi meg svar på 91136059.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er galt meg hekke skjørt??

å hva er gjort med dørene siden de må lakkes??

 

er intressert. kan gjerne gi meg svar på 91136059.

 

Ikke noe alvorlig, men kanalskjørtene hadde løsnet litt, så dørene subbet litt i dem. Hekkskjørtet er det litt dårligere stelt med, da hele delen mellom ryggelysene mangler. (dålig kombinasjon av lav bil og Norsk veistandard)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe alvorlig, men kanalskjørtene hadde løsnet litt, så dørene subbet litt i dem. Hekkskjørtet er det litt dårligere stelt med, da hele delen mellom ryggelysene mangler. (dålig kombinasjon av lav bil og Norsk veistandard)

 

 

Så sideskjørtene er løsnet??? og slått skall i dørene??

Må kjøpe ny bakre del, lakkere og montere da. noen andre deler som er løs i forbindelse ned dette da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sideskjørtene er løsnet??? og slått skall i dørene??

Må kjøpe ny bakre del, lakkere og montere da. noen andre deler som er løs i forbindelse ned dette da??

 

Nei, de er løsnet litt i toppen, så de har subbet i lakken i bunnen av dørene. Har forsøkt å finne nytt hekkskjørt, men Projektzwo lager dem ikke lengre dessverre. Det enkleste er nok å tilpasse skjermbredderene bak til å passe uten hekkskjørt om jeg ikke klarer å få tak i nytt. Ingen andre løse deler.

Har nylig skiftet bremseklosser foran, fremre lambdasonde og pakningene mellom grenrøret og katalysatoren. Er en litten summelyd fra hjullagerene foran, så de blir byttet snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.