Slitasjevarsler 4F kun foran?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått alarm på bremseklosser, men det er ingen feilmeldinger på bilen....

Er det ikke varsler både foran og bak på disse? Ingen av de utvendige klossene er så slitt at de burde gi varsel.

Det er jo ofte litt mer slitasje innvendig, men ikke såååå mye...

Uansett; er det kun varsel på frambremsene på disse, eller må jeg av med hjulene og sjekke alle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunn varsler fremme,kan være de innerste klossene som er slitte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde dt samme på min a6 i sommer. klossene ute såg ut som nye mens indre var utslitt. vanlig for automat gir og tung bil fekk eg beskjed om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, ganske vanlig at innerklossen er slitt, men ytterklossen ser ganske brukbar ut :) (den er jo forsåvidt det, men bytter både inner og ytter klossen når du først er i gang)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du er lei av slitasjevarsel (slik som jeg er) så kan du bare koble samen ledingene som går inn til bilen :P at skivene er slitt finner du fort ut uten slitasjevarsler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss du er lei av slitasjevarsel (slik som jeg er) så kan du bare koble samen ledingene som går inn til bilen :P at skivene er slitt finner du fort ut uten slitasjevarsler ;)

Ja er bedre å bytte skiver når belegget er vekk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet det, men jeg vil heller ha varslet.

Takk for hjelp, da er det bare å bestille klosser fremme.

Noen anbefalinger til klosser som støver lite og samtidig bremser? Hva med siste gen. EBC Redstuff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.