#1 Skrevet April 7, 2005 Da fikk jeg akkurat melding fra Grenland Auto: "Alle i kubben er selvfølgelig velkommen på vår VIP Passat lanserig førstkommende tirsdag 12 april. Her blir det prøvekjøring og vaffel bespisning!" -Anders- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2005 Det er jo typisk at jeg jobber ettermiddagen til uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2005 Er det hele dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2005 Er det hele dagen? Den innbydelsen som kom i posten hjemme hos meg stod det at det begynte kl 18(?) ellerno... er på ettermiddagen en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2005 kommer garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2005 jeg kommer oxo. kan jo vinne en sånn grei DVD sak. og seff er jo bilen nice, så må jo se den LIVE ! mvh mPeeet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2005 Dæven åsså vafler da,ILL BE THERE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2005 Kommer nok jeg og, gratis vafler kan man ikke si nei til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2005 når er det dette begynner??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2005 når er det dette begynner??? Skal sjekke det idag, jeg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2005 Skal sjekke det idag, jeg;). ...men du glemte å si at det var kl. 18.00 i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2005 ...men du glemte å si at det var kl. 18.00 i morgen! Glemte?? Jeg har jo jobba med svære referater fra møtet;) Har ikke rukket det før nå, jeg.. Begynner kl. 18.00, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 13, 2005 Var passaten noe å ha eller? Så den på Autofil og den så meget lekker ut inni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2005 Så bra ut den, STORT bagasjerom, var vel 525L. Syns de bare hadde de småmotorene på de som vi kunne teste, 1,6 fsi 115hk og 1,9tdi 105hk. Jeg gadd ikke prøvekjøre, var fult av folk i køen. God plass også, så bra ut inni, mye likt med Golf V. Edit : tok noen bilder, skal se om jeg får lasta de opp etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 13, 2005 den hadde helt klart potensiale til å bli fet vafflene var jo konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 13, 2005 den hadde helt klart potensiale til å bli fet vafflene var jo konge Da hadde du potensiale for å bli fet du også da!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 13, 2005 bli ??? ER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 13, 2005 Ja, det var mye fet(t) der Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 13, 2005 Et par til : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...