Defekt drivknute typ81 quattro.

Anbefalte innlegg

Eine drivknuten min framme gjekk til pokkers i kveld. Står 12 mil heimefrå så det eg lurer på er om det er skadelig for bilen å køyre heim? Lager lite lyder når eg køyrer og ikkje spinner, er innmaten i knuten som kom ut i deler. Renner vel olje ut av kassen om eg napper ut akslingen og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

indre eller ytre? Hele sprengt eller bare full i graps og lager lyd?

Det kan jo gå da, eg kom meg hjem fra Våler etter å smadra indre knute bak. Måtte da ha sperre på for å komme noe vei. Men spørs jo hvor ødelagt din er da, men den vil jo ikke gå noen vei, annet enn å slå rundt inni selve holderen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ytre knute, alle kulene og ringene som holder dei på plass er vekke. Akslingen kjem seg ikkje ut ved full sving heller, sjekket dette og. Sperr står på framme og bak så kjem meg fram men den tar seg ikkje så godt fram lenger:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konklusjon: Går greit å køyre med så lenge du får pirka ut dei lause delane som ligger inni drivknuten. Sperra må stå på og bilen er litt merkelig å køyre med 3 hjulstrekk. Kom meg heim hvertfall:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.