#1 Skrevet Desember 18, 2011 Prøver å få åpnet fordeleren for å bytte hallgiveren, men klarer ikke finne noen måte å gjøre dette på. Noen som vet om det i det hele tatt går, og isåfall hvordan det skal gjøres. I beste fall noen som kan hjelpe til med det i Oslo området. Bilen er altså en 1991 Audi 90 quattro 2.3l 20v. Skal være en 7a motor det her. Om delenummeret på fordeleren trengs for å svare så er det bare å si fra så skal jeg se om jeg finner det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2011 Du må ta ut låsepinnen på drevet og ta av dette Jeg har en demontert en om du vil se hvordan det ser ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2011 Noen bilder av dette hadde vært helt konge :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2011 Her har du bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2011 Glemte å si takk for bildet :-) Da var den byttet, men det hjalp dessverre ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...