#1 Skrevet Desember 18, 2011 Hei. Igår så klarte jeg å ødlegge låsen på døra. I det jeg sku låse den opp så var den fryst igjen..var da nesten helt umulig å låse den opp, men til slutt gikk det med litt lirking. Nå er jeg ganske sikker på at jeg kan bruke en flatrekker ved å låse opp bilen og det er ikke særlig safe. Så noe må ha skjedd i det jeg prøvde å låse den opp med nøkelen. Går fint ann og låse den opp og igjen.. men som sagt med hva som helst verktøy så kan alle få opp den døra. så spørsmålet mitt er da: Er det mye jobb å skifte ut denne låsen? er dette en dyr del? mvh. vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2011 Hei. Igår så klarte jeg å ødlegge låsen på døra. I det jeg sku låse den opp så var den fryst igjen..var da nesten helt umulig å låse den opp, men til slutt gikk det med litt lirking. Nå er jeg ganske sikker på at jeg kan bruke en flatrekker ved å låse opp bilen og det er ikke særlig safe. Så noe må ha skjedd i det jeg prøvde å låse den opp med nøkelen. Går fint ann og låse den opp og igjen.. men som sagt med hva som helst verktøy så kan alle få opp den døra. så spørsmålet mitt er da: Er det mye jobb å skifte ut denne låsen? er dette en dyr del? mvh. vegard Prisen kommer vell litt ann på om du har sånn nøkkel med utvendig slip eller om det er innvendig spor. Hvis det er utvendig slip så er de ganske billige, også må de bare bygge den for deg hos møller. Hvertfall det vi gjør her. På mine C4'er så er det hvertfall null problem å bytte sylinder, bare av med dørtrekk også sitter det en låsefjær bak sylinderen, ut med den så kan du dytte den ut av døra også samme prosedyre når den skal inn igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2011 Okei.. jammen da har jeg fått svar på det jeg lurte på takk for det jan aimar Prisen kommer vell litt ann på om du har sånn nøkkel med utvendig slip eller om det er innvendig spor. Hvis det er utvendig slip så er de ganske billige, også må de bare bygge den for deg hos møller. Hvertfall det vi gjør her. På mine C4'er så er det hvertfall null problem å bytte sylinder, bare av med dørtrekk også sitter det en låsefjær bak sylinderen, ut med den så kan du dytte den ut av døra også samme prosedyre når den skal inn igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2011 men for å nappe ut sylinderen må man jo av med vindusrammen og motoren? Selve kassetten mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2011 men for å nappe ut sylinderen må man jo av med vindusrammen og motoren? Selve kassetten mener jeg Er faktisk usikker på om den MÅ av. Har aldri prøvd uten, siden jeg bytta hele døra når jeg bytta om sylinder. Vet hvertfall at det er diverse hull i vindusramma. Så må nesten bare prøve seg frem, om hele ramma må av er ikke det noen vanskelig oppgave det da 4 skruer og litt ledninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...